Världens bästa helg!

Vilken helg. Vi berättade för sambons familj att det ska bli bebis och när båda våra familjer ändå var samlade på samma ställe så passade vi på att.. GIFTA OSS! Så det har vi sysslat med i helgen <3 planerandet har pågått i två månader och blev hur lyckat som helst, kunde inte blivit bättre. Vi har även gjort bebis officiell för omvärlden! 
 
Har inte bestämt mig hur jag ska göra med bloggen, om jag ska fortsätta vara anonym eller inte. Men för nu fortsätter jag med det iallafall. Men lite detaljer från bröllopet kanske  jag kan lägga upp när vi gått igenom alla bilder.
 
Jag är någons FRU! <3
#1 - - Emelie :

Grattis till bröllopet, så roligt :D

Svar: Tack! :D ja helt galet underbart var det!!
rockamommy.blogg.se

#2 - - Caroline:

Grattis till er båda :)

Svar: Tack så mycket! :)
rockamommy.blogg.se

#3 - - Escaping Reality - ett nytt liv:

Stort grattis, jättekul att höra! Hoppas på ett par bilder.

Svar: Tack så mycket! :) några bilder kan jag nog bjuda på sen när vi gått igenom dom.
rockamommy.blogg.se

#4 - - Hanna:

Åh!STORT GRATTIS <3
Kram

#5 - - Hanna:

Åh!STORT GRATTIS <3
Kram

Svar: Tack så mycket!! :D <3
rockamommy.blogg.se

#6 - - dujaghanvi:

Stort, stort grattis! Va häftigt! :)

Svar: Tack så mycket!! Ja riktigt galet :D
rockamommy.blogg.se