Barnmorskan vecka 38 (37+4)!

Vikt: + 17 (+15)
SF-mått: 35 (33)
Hjärtslag: 158 (138)
och bebisen är fortfarande fixerad djupt ner.
 
Hon kollade även tappen och förberedde mig på att det kanske inte hänt något, men både hon och jag blev positivt överraskade. Tappen är helt utplånad, öppen 2 cm, bebisens huvud är jättelångt ner och hinnan buktar ordentligt. Hon gjorde även en hinnsvepning. Hon tror att vi kommer få bebis den här veckan, spännande!! Hoppas hon har rätt. Sen jag var där har jag haft kontant molande i ryggen och som öm mellan benen och i livmodertappen. Hoppas det fortsätter hända grejer nu! Är riktigt spännande, snart är vi föräldrar <3
#1 - - Dujaghanvi:

Men oj va spännande! Lycka till!!

Svar: Hihi ja! :D tack!
rockamommy.blogg.se

#2 - - Snart 3 barnsmor:

Lycka till! :) Spännande nu! Vänta inte för länge med att uppdatera oss läsare sedan hon har kommit ;)

Svar: Tack! Haha nä jag kommer försöka uppdatera så fort jag orkar/kan sen :)
rockamommy.blogg.se

#3 - - Elena :

Åh, vad spännande! Hoppas den vill titta ut snart :)

Svar: Ja nu är det spännande! :D Tack!
rockamommy.blogg.se

#4 - - Johanna:

Oj så spännande :) håller tummarna för att ni snart får träffa lilltjejen!

Svar: Tack tack! :D
rockamommy.blogg.se

#5 - - Escaping Reality-ett nytt liv:

Spännande, lycka till de sista dagarna som gravid!

Svar: Tack så mycket :D
rockamommy.blogg.se