Tisdag 20 januari!

Urinprov och blodtryck var bra igår, så ingen havandeskapsförgiftning, skönt! Vi pratade även om alla förvärkar jag har hela tiden och barnmorskan sa att det mycket väl kan vara så att kroppen förbereder sig för fullt nu för att sätta igång och att ingen tror att jag ska behöva gå över tiden iallafall. På måndag när jag ska dit igen på vanligt besök så ska hon kontrollera tappen och se om det har hänt något med den. Ska bli spännande! 

Idag stod vattengympa på schemat och efteråt så har jag sprunit på stan och köpt presenter till min man som fyller hela 30 år imorgon! Har även köpt saker till hans favorittårta. Jag är inte så mycket för att fylla år själv, men att skämma bort andra som fyller år älskar jag. Kommer bli helt magiskt att ha ett eget barn att fira kommande år!

Men nu blir det lugnt resten av dagen, kroppen behöver all vila den kan få nu.