Trött och seg dag!

God morgon på er!

För andra morgonen på rad när jag väl sover bra så har jag ställt klockan. Igår för barnmorskebesök och idag för vattengympa. Så typiskt!

Men hoppade över vattengympan då jag är så trött i hela kroppen och har ont i huvudet. Så blir en lugn dag i sängen idag tror jag. Ska sätta på en maskin tvätt med. Har blivit lite fler inköp av bebiskläder senaste tiden så de måste tvättas upp. Finns nog inget mysigare än att plocka med dom små kläderna. Helt galet att våran egen dotter kommer bära kläderna om bara några veckor, eller vem vet, dagar! 

Varje dag är spännande nu, för det kan ju faktiskt sätta igång när som helst. Min kropp förbereder sig helt klart. Men som absolut längst är det 5 veckor kvar, om jag skulle gå över tiden två veckor och bli igångsatt. Hoppas verkligen hon kommer innan, men får ändå tänka att det faktiskt kan hända och 5 veckor är egentligen inte långt. Men vad jag förstått och tror själv så är det en mardröm att gå över tiden, ingenting man önskar sin värsta fiende. Så hoppas verkligen att hon kommer innan, gärna nästa torsdag då hon räknas som helt färdigbakad!

Återstå att se. Snart är hon här <3