Hormoner!

Nu fick jag precis en liten hormondipp och började gråta. Vill bara få ut bebisen, längtar för mycket! Igår kändes det okej att gå flera veckor till men idag är det typ omöjligt känns det som. Jag har ju hört mycket om hur jobbigt det är sista tiden, när man bara går och väntar men trodde inte det skulle vara såhär jobbigt. För varje dag som går känns det längre bort samtidigt som det känns så nära. Två känslor som helt krockar och känslorna blir kaosiga! Vill inte ens tänka på hur det måste kännas att gå över tiden..

Men nu fick jag gråta lite, så då känns det bättre en stund! 
För hur som helst så är hon ju faktiskt här, snart!
#1 - - Julia:

För oss tog det 1,5 år att bli gravida. Men nu i december föddes vår dotter, 15 dagar över tiden trots sammandragningar sen vecka 22-23. Man får dippa ibland men min inställning sista veckorna och när jag sedan gick över var att detta är ingenting, nu räknar vi dagar istället för cykler och det hjälpte mig jättemycket att kunna njuta av sista veckorna också. Snart har du din bebis ❤️

Svar: Jo jag försöker tänka så med och oftast känns det lätt, för är ju nära nu :) några veckor jämfört med våra 2 år till plus är ju ingenting. Men man längtar ju ihjäl sig och med alla sammandragningar och förvärkar så är det tungt och man blir lurad varje dag att något kanske är på gång.
Grattis till er tjej! :)
rockamommy.blogg.se