Sådär ja!

Nu har jag varit hos kuratorn. Gick väl bra? Han sa typ det jag trodde han skulle säga. Fick hem avslappningsövningar som jag ska göra varje dag och när jag känner stress/ångest. Han tyckte även att vi ska försöka släppa barngörandet ett tag och fokusera på varandra, att "tillåta" det att ta tid för att sätta vårat mående först nu. Låter ju vettigt, men det är ju så svårt. Men kanske att det är vad som behövs ändå. Att vi siktar in oss på 2015 när vi får hjälp och bara lever och rår om varandra fram till dess. Låter ju skönt om det kan funka! Men är som sagt svårt. Men även fast det inte var något nytt han kom med så var det skönt att få säga det högt och få en "proffisionell" persons syn på det hela  Jag ska höra av mig igen om jag inte känner att det blir bättre osv.
 
Ska ta ett prat med sambon ikväll efter jobbet om hur vi ska gå vidare. Vi behöver en plan känner jag.
Det ska nog blir bra det här. Hälsan måste ju ändå komma i första hand!