Oförklarligt barnlösa.

Nu har vi äntligen fått svar! Ser bra ut. Så inga fel på oss, så alltså oförklarligt barnlösa. Nu är nästa steg ivf så blir att ställa sig i kö i april nästa år.


Känns faktiskt okej. Har kommit till en punkt där jag kan vänta lite till även fast jag längtar ihjäl mig. Men vi har mycket att se fram emot och fokusera på under året som renovering av stugan, bröllop, resa, ev utbildning och träning. Vi har ju gjort 2/3 nu så.


Vi fick även order om att ha sex var tredje dag, inte oftare. Och inte missa att ha på dag 12.

#1 - - Caroline:

Hej! Skönt att det känns lite bättre, våra prover såg också bra ut men skulle in på spolning efter vår semester bara för att försäkra att inget "var i vägen". Men när vi kom hem ömmade brösten och jag chansade (än en gång) med ett test... som var positivt! Nästan 2 år tog det innan jag blev gravid med vår efterlängtade son som kommer i Augusti! Snaaart din tur oxå hoppas jag!

Svar: Åh vad härligt! Ger lite hopp ändå att höra att det "bara tar tid" för vissa. Tänker dock "varför skulle det hända oss?". Men man vet aldrig och hoppas ju såklart :)
rockamommy.blogg.se