Blogg!

Jag har bestämt att den här bloggen ska sättas på paus tills det blir dags för syskon och kommer att starta en offentlig blogg där jag kommer skriva om vårat liv. Ni som vill fortsätta följa den får gärna skriva det i en kommentar och lämna mejladress i det fältet så kan jag ge er adressen när jag fixat en!

På återseende! <3
#1 - - Louise:

Jag vill såklart dölja dig och sin familjs liv. 😍

#2 - - Johanna:

Jag vill hänga med :)
[email protected]

#3 - - Emelie:

Jag vill självklart läsa den :D

#4 - - Anonym:

Fin blogg du har har själv en dotter som blir kallad Lovis men heter Lova och ä född på allahjärtans dag i år👍🏻😄

Svar: Tack! :) vad kul, grattis!
rockamommy.blogg.se

#5 - - Mamma Malin:

Jag vill såklart läsa om er!

#6 - - kampentillettplus:

Jag skulle gärna vilja följa dig till en ny blogg!