14 dagar!




14 dagar till bf men hon verkar vilja komma när som helst. Jag tror hon är här imorgon om jag ska gå på magkänsla och hur kroppen beter sig just nu. Hoppas jag har rätt!!
#1 - - Dujaghanvi:

Går in hela tiden här nu för att uppdatera mig om hur det går för er! Det är verkligen jättejättespännande!

Svar: Hihi! :) ja det är det verkligen. Jag gick in flera gånger om dagen när det var dags för dig med.
rockamommy.blogg.se

#2 - - Sara - mamma till Elina och Niilo:

Heja Heja! Snart kommer bebis!
Det är spännande att läsa med tanke på att precis som det ser ut för dig nu och har sett ut de senaste dagarna är EXAKT på pricken som jag hade det när jag fick min dotter, och hon kom 14 dagar tidigt, så hoppas hoppas hoppas nu!

Svar: Åh det ger mer hopp :D Tack!!
rockamommy.blogg.se

#3 - - Louise:

Åh så spännande!!! Jag håller mig också uppdaterad här hela tiden :) håller alla tummar!

Svar: Hihi tack!
rockamommy.blogg.se

#4 - - Emelie:

Hoppas hon kommer snart :) är lite avis på dig, vill att vår också ska komma men han verkar vilja stanna kvar ett tag :(

Svar: Håller tummarna för dig att det sätter igång snart! :)
rockamommy.blogg.se