Hallonbladste!

Det avtog såklart när vi lagt oss, men varje gång jag är uppe på natten så kommer dom onda jäklarna. Men har kunnat sova iallafall. Nu kommer dom med ungefär 20 minuters mellanrum. Antingen kan det avta helt eller fortsätta tycker jag! Så jobbigt med det här mellanläget. Gör ju ont och jag blir helt slut efter en dag, men är väl kanske bara gilla läget och gå såhär några veckor till! 

Har haft två lugna dagar då jag inte gjort något alls knappt, så idag vill jag ut från lägenheten och känna mig lite mer som en människa. Så blir en sväng på stan senare, ska köpa på mig hallonbladste och sandpapper. I helgen ska vi göra klart gipsmagen så ni kan få se slutresultatet! Ska även handla till kvällen, blir Faijta och äppelpaj! 

Hoppas ni får en fin fredag!
 
 
 
"Hallonbladste är ett enkelt och naturligt sätt att stödja din kropps förändringar under graviditeten. Det används inte för att starta en förlossning. Däremot ska det hjälpa till att stärka och förbereda livmodern under graviditeten och inför förlossningen och bidra till en snabbare läkning och mindre blödning efter förlossningen"