Måndag 26/1!

Godmorgon på er!

Jag tog en liten paus från bloggen under helgen, kände att jag inte har något att direkt skriva om. Läget är detsamma, förvärkar, halsbränna och vätskefylld! Ska till bm idag 11.30 för vanligt kontroll och då ska hon även kolla tappen så hoppas något hänt med den så jag inte har ont helt i onödan.

V. 38 (37+4) idag. På onsdag är det två veckor kvar till BF. Trots att det är så nära nu har det aldrig känt längre bort, konstig känsla det där. Idag är det även precis en månad tills jag blir igångsatt om hon inte kommit då, alltså på bf + 15. Men nä, det vill jag inte vara med om! 

Hoppas det är bra med er alla!
#1 - - Anonym:

Jag var också ivrig att det skulle sätta igång o så men tänk på att bebisen mår såå mycket bättre för varje dag den får stanna inne i magen. Då blir det lättare dom sista dagarna 😁