Morbröder!

En rolig sak som jag inte vet om jag skrivit här är att jag är beräknad på exakt samma dag som min mamma var med min lillebror. Så jag är alltså gravid på dagen som hon var, det tycker jag är riktigt häftigt faktiskt! Bf 11/2 men hon gick över tre dagar så min lillebror fyller år på alla hjärtans dag. 23 år sen!
 
Jag blir 25 i april och har alltid tyckt att våran ålderskillnad är perfekt. Vi har alltid haft varandra och även fast vi bråkat mycket vilket syskon gör, så har vi ändå varit bästa vänner. Ja, tills jag kom upp i tonåren och han blev en jobbig lillebror, haha. Sen när jag var 7 år föddes minstingen och han blir hela 18 år i sommar och ska ta körkort! Galet galet! Ska bli spännande att se hur det blir med syskon för våran del. Only time will tell!
 
Världens bästa morbröder kommer våran lilla tjej att få <3